Laatste berichtje vanuit de Polder! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit de Polder! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit de Polder!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

15 September 2008 | Nederland, Emmeloord

Oke, oke, oke.... Omdat zoveel mensjes vragen wat de naam van mijn site is en of ik ooit nog een nieuw berichtje erop ga zetten, hier dan eindelijk het laatste berichtje voordat ik vertrek!!

Afgelopen dinsdag heb ik een Meet & Greet gehad met alle honderd backpackers die mij vlgnde week woensdag gaan vergezellen naar de andere kant van de wereld! Dit was een supergezellige avond waar je iedereen een btje leert kennen en we hebben zelfs een autralische quiz gedaan, waar we jammer genoeg 2de zijn geworden:S... Maar iig wel heel leuk dat je alvast wat mensjes hebt leren kennen en volgens mij heeft iedereen er onwijs veel zin in!

Woensdag de 24e is het dus eindelijk zover, om 12 uur word ik op Schiphol verwacht en om kwart voor 3 zit ik in de lucht! Dus het vlgnde berichtje zal toch echt uit Aussie komen:D:D!!!
Kuz,
Anna

  • 15 September 2008 - 12:08

    Mamma:

    dag schatje
    net als toen je op cran-canaria zat,lijkt het me heel leuk en spannend je te volgen!Maarrrr...we gaan eerst nog de ,voorlopige laatste, HOLLANDSE week in met de zenuwen van 'tas pakken'enz. enz.....

  • 15 September 2008 - 12:09

    Wjhw:

    Spannend! Nou ik heb (nog) geen afspraken staan de 24ste dus ik hoop mijn kleine zusje dan toch wel uit te kunnen zwaaien!

    Kuskus je zus

  • 15 September 2008 - 14:27

    Els:

    hey annamarie vet gaaf dat je dit gaat doen zeg! ben wel n beetje jaloers hoor :P ENJOY

  • 15 September 2008 - 14:31

    Rob:

    Hoi Anna alvast heel veel plezier!! Kijk wel uit voor de gevaarlijke spinnen want we willen je wel weer teug zien :)..
    x

  • 15 September 2008 - 14:51

    Fin:

    Anna, wat spannend!! (vind ik) Vind jij het ook al spannend?
    In ieder geval heel veel plezier gewenst!
    xx

  • 15 September 2008 - 14:52

    HArnold:

    Hey Anna,

    Spanend! ben ook druk aan het pakken en bedenken wat ik aan het vergeten ben. Maar kzou als ik jou was toch maar een uurtje eerder op Schiphol zijn. in de brief staat 11 uur!

    Tot de 24e en suc6 met de voorbereiding

    x Harnold

  • 15 September 2008 - 17:37

    Samantha:

    Hey Anna,

    Alvast heel veel plezier gewenst!!! Ik weet zeker dat je een geweldige tijd gaat krijgen die je niet meer zult vergeten:)

    Ik zal je zeker volgen...

    Liefs Sam

  • 15 September 2008 - 18:24

    Denise:

    Hé Anna!

    Spannend spannend! Nog 9 dagen en dan vliegen we..

    Tot 24 september!

    Ik moet trouwens om 11 u al op Schiphol zijn...Lucky You! ;)

  • 15 September 2008 - 18:58

    Jeroen Vd Boom:

    Hey Anna!
    Dus je kunt nog niet genoeg krijgen van de zomer en gaat de zomer dus maar achterna;) Veel plezier in Australië en Thailand!
    Niet teveel bbqen in de openlucht van australië he, anders houden ze daar geen bos over:P Hoewel, zonder die bomen word je natuurlijk wel mooi bruin he:P

  • 15 September 2008 - 20:32

    Papa:

    dank je wel voor het bericht en een goede reis plus fijne maanden in austr. met een behouden terugkomst.

  • 15 September 2008 - 21:29

    Greet:

    Het duurt nog een week, dan kun je toch nog wel een keer schrijven of je tas neit teveel weegt, of je op het laatste moment nog jleuke jurkjes meenmeent, of je een pakketje fotoosvanfamilie bij je hebt - en een bijbeltje zou mijn moeder zeggen. of je al gelezen hebt over de geschiedenis van Australië etc.
    Heel veel plezier in ider geval alvast, kwens je spannende avonturen tue, vermoeiende reizen, interessante ontmoetingen, scherpe overdenkingen...
    greetje

  • 16 September 2008 - 07:43

    Tamara:

    heey meis

    heel veel plezier!! ben benieuwd naar je verhalen!!

  • 16 September 2008 - 13:07

    Léontine:

    Hey meis,

    Heel veel plezier daar aan de andere kant. Ben absoluut jaloers! Geniet er maar lekker van.

    Dikke kus!


  • 16 September 2008 - 19:03

    Annemarie.:

    nog een week ja. leuk dat je nog een bijeenkomst had. Heel veel plezier nog deze week, weggaan is leuker dan achterblijven. ik zie je volgende week!

  • 17 September 2008 - 15:15

    Jannke Bijleveld:

    na ons gesprekje op Pieperfestival, ben ik helemaal benieuwd naar je verhalen! ik zal je site in de gaten houden! wist je trouwens dat Stefan Woudwijk (jaja, onze oude klasgenoot) ook die kant op gaat? of vertel ik je nu oud nieuws?! haha! veel plezier!
    liefs Janneke

  • 18 September 2008 - 14:32

    Edith:

    Hey meis! ik zie je denk niet meer voordat je weggaat dus daarom wil ik je nog even een hele goede reis wensen!!! Stuur je een kaartje? ;-) Ik zal je iig zeker blijven volgen via deze site en als je net zo fanatiek bent als toen op GC missen we niets!

    Dikke kus Edith

  • 19 September 2008 - 18:07

    Enneken:

    Heey Anna,

    Het gaat nu snel! Je laatste hollandse weekend voorlopig! Geniet ervan! En natuurlijk moet je nog meer gaan genieten van je reis! Ben erg benieuwd naar je verhalen!

    Kus, Enneken

  • 22 September 2008 - 16:05

    Nelleke:

    Hey Nichie,

    Veel suc6 en geniet er ook van :). Leentje komt je uitzwaaien ook hoorde ik leuk!

    Doe voorzichtig!

    Kus Nelleke

  • 23 September 2008 - 14:13

    Fam Boer:

    We hopen dat je een onvergetelijke tijd krijgt in Australië en Thailand. Gezond weer thuis komen!

    Vriendelijke groeten,
    Henk, Wilma, Matthijs en Annemarie

  • 23 September 2008 - 14:45

    Linda Van Der Velde:

    Hee Annamarie!
    Ik lees net dat je morgen dus al gaat vertrekken. Spannend zeg! Heel veel plezier in Australië en geniet ervan! Ik ga je in elk geval volgen.
    x Linda

  • 24 September 2008 - 06:45

    Enneken:

    Hee Anna!

    Vandaag gaat je avontuur beginnen! We hopen dat je er super van gaat genieten!

    Tot straks!

    Liefs van ons drie!

  • 24 September 2008 - 06:45

    Ww:

    Kun je niet blijven? :'(

  • 24 September 2008 - 18:55

    Enneken:

    Waar zou je nu ongeveer zijn?
    Leendert, Pieta, Annemarie, Hiske en ik hebben je vliegtuig zien opstijgen! Toen je in de wolken was verdwenen zijn we weggegaan!
    Geniet van alles wat gaat komen!

    Liefs, Enneken

  • 25 September 2008 - 18:47

    Wiets:

    Anna!!! Ik kwam vandaag weer je smarties tegen en moest meteen aan jou denken :( :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmeloord

Annamarie

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 53114

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 11 Oktober 2017

Bas, Anna & little baby reis

03 December 2014 - 18 April 2015

Wens Chalet in Oostenrijk

12 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken in Tunesië!

11 December 2013 - 18 Maart 2014

Werken in Zwitserland

24 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: