FINALE - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu FINALE - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

FINALE

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

29 Januari 2009 | Australië, Melbourne

HIJ HEEFT HET GEHAALD!!!!! FEDERER ZIT IN DE FINALE:D:D!!! VOOR JULLIE DUS ZONDAGOCHTEND HALF 10!!! WIJ ZIJN IIG ORANJE MET EEN FEDERERTINTJE;)!!

kuz,
anna

• 29 Januari 2009 - 10:28

Suus:

veel plezier, ik hoop dat ik dan wakker ben.
    Tennis is wel leuk om te zien!

• 29 Januari 2009 - 11:06

Enneken:

Heel veel plezier tijdens de finale!!!!!
    Super voor jullie!
    Wij zijn dan naar Amersfoort onderweg... kunnen het dus niet zien... wellicht is het op internet nog te bekijken.

Liefs, Enneken

• 29 Januari 2009 - 12:59

Alice:

Hey schat!

Wat tof moet het daar zijn!! Feest maar heel hard (ook 'n beetje voor mij!;)

KUS

• 29 Januari 2009 - 13:45

Je Zusje:

Uiteraard zitten Leenderd, Thijs, René en ik dan in de kerk. Kun je die finale niet verzetten?

• 29 Januari 2009 - 14:05

Correctie:

Het voelde al niet goed en nu weet ik waarom; Leendert :D

• 29 Januari 2009 - 14:14

Enneken:

Haha, echt weer zo'n voorstel voor Wiets... de finale verzetten...ik denk dat je een goede kans maakt dat het gaat lukken Wiets!

• 29 Januari 2009 - 15:05

Tim:

Zal me best doen, maar ik denk dat ik me ga verslapen ;-) Veel plezier!

• 29 Januari 2009 - 17:55

Papa:

GEFELICITEERD MET JE VLAM
    Wij passen op Hiske en kijken met haar naar tante Annamarie in het ORANJE!!!!!!
    Liefs ook van mama

• 29 Januari 2009 - 20:58

Annemarie:

ja heb HEM zien spelen vanmiddag in de herhaling. jammer voor Tsonga. en wat doen nadal en vescodo (of hoe hij ook heet maar wel goed is?) ik ga kijken hoor. (en op jou letten). veel plezier. liefs annemarie.

• 30 Januari 2009 - 06:28

Tobias:

ik heb zelfs live gekeken gefeliciteerd nu Nadal nog,maar die moet zo. succes zondag Eva en ik zwaaien wel naar je.

• 30 Januari 2009 - 14:23

Edith:

Hey Anna!

Oei nu ben ik wel een beetje jaloers hoor! Nadal tegen Federer, ook stiekem een beetje voor Nadal juichen hoor! ;-) Liefs Edith

• 01 Februari 2009 - 11:42

Eva En Tobias:

he dutchie!!!We hebben je gezien!!!!!!!!stoer man.

• 01 Februari 2009 - 14:25

Fin:

Ik denk dat ik je gezien heb!! Waren jullie in het oranje (uiteraard) met een bord Duchties 4 Roger (ofzoiets?) ????