Nog anderhalve maand!!! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu Nog anderhalve maand!!! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

Nog anderhalve maand!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

07 Augustus 2008 | Nederland, Emmeloord

Welkom op de site van mijn dagboekie! 24 September gaat het allemaal gebeuren: de Grote Reis naar Australie en Thailand!!!!. Om je helemaal op de hoogte te houden van al mijn belevenissen is deze site in de lucht gekomen. Dus geniet van het lezen en ik zal zeker gaan genieten van mijn reis!!

Kuz Anna

  • 07 Augustus 2008 - 21:03

    Enneken:

    Wij komen je uitzwaaien!! Geniet van je reis!

    Kus Enneken & Hiske

  • 08 Augustus 2008 - 14:18

    Wietske:

    Hé meid!

    Je zit nu naast me, dus kan het net zo goed mondeling vertellen :)

    Maar nu jij koffie aan het zetten bent wil ik je bij deze een fijne reis wensen! Dat je maar veel avonturen mag beleven! Ik leef graag met je mee :D

    Veel liefs je vriendin (en meer dan dat natuurlijk ;) )

  • 11 Augustus 2008 - 16:37

    René:

    Hey Zusje, veel plezier straks in australië. Ben benieuwd wat je allemaal op de site gaat zetten.

    Grt,

    René

  • 23 Augustus 2008 - 11:37

    Susanna:

    Nou, het komt steeds dichterbij....
    spannend...
    Geniet ervan en hou deze site bij, want wij willen je blijven volgen!
    Liefs Suus

  • 25 Augustus 2008 - 18:35

    Eline:

    sooo.. dus hier moeten we je gaan volgen? ;) Maarre voordat je gaat eerst nog wel een feestje toch!?! :) want anders ga ik je te erg missen..... kon eerst blijkbaar maaaanden zonder je.. maar die tijd is voorbij :) haha..

    Ik twijfel er niet aan dat je reis een succes wordt! Die verhalen wil ik graag lezen hier... dat snap je, Xx Lines

  • 27 Augustus 2008 - 17:03

    Rob:

    Nou ik ben er hoor;) Ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven!!

    Ciao

  • 03 September 2008 - 16:31

    René En Wiets:

    En...? Nog nieuws?

  • 06 September 2008 - 12:36

    Fokke:

    Hé!
    Hoe staan de zaken er voor? Alles al klaar?
    Echt goed dat je het doet!
    Onwijs veel plezier gewenst!
    Liefs, Fokke

  • 22 September 2008 - 20:20

    Enneken:

    Nog twee nachtjes slapen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmeloord

Annamarie

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 53088

Voorgaande reizen:

03 Juli 2017 - 11 Oktober 2017

Bas, Anna & little baby reis

03 December 2014 - 18 April 2015

Wens Chalet in Oostenrijk

12 April 2014 - 31 Oktober 2014

Werken in Tunesië!

11 December 2013 - 18 Maart 2014

Werken in Zwitserland

24 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: