Australie here I am!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu Australie here I am!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

Australie here I am!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

30 September 2008 | Australië, Sydney

G'dday mate!!! Zaterdagochtend aangekomen in Sydney!!!! na nog 2 vluchten van respectievelijk 4 en 9 uur, aangekomen op de eindbestemming Australie!!! Het was heerlijk weer toen we aankwamen, dus gelijk al de truien en lange broeken weer in de kast (vliegtuig was brrrrr, maar gelukkig op voorbereid;))! we hadden natuurlijk aantal nachten slecht, of nauwelijks geslapen dus hebben s middags ff 3 uurtjes bijgeslapen voordat we lkkr gingen bbqen op het dakterras van een ander hostel. Iedereen was wel btje brak maar toch supergezellie! daarna nog ff het park in geweest, want was nog te vroeg voor een kroeg...
Maar toen kwam het.... de vlgnde dag werd k wakker en alles ging zn gangetje, we moesten weer naar het park om wat dingen in te vullen toen ik me in een keer echt niet lkkr voelde:s:s dus daar ging mn dagie, want werd er niet echt beter op... We zouden die middag een havencruise maken en k had er zoveel zin in gehad, maar ja k was te moe en misselijk om mee te gaan:s. dus hele middag in mn bedje gelegen om bij te slapen. s avonds ging het gelukkig weer veel beter, die avond ook weer goed geslapen en nu weer helemaal over de jetlag heen als het goed is:D!

Gister naar de Blue Mountains geweest. Eerst 2 uur heen rijden, kwamen we ook ff langs het olympisch stadion en dan daarna lkkr in de bergen wandelen! was echt supermooi!! --> zie foto's!! daar ook nog ergens gegeten en toen werd het in een keer heel koud, tja je zit natuurlijk toch in de bergen.. maar goed s avond lkkr gegeten en nog ff de kroeg in geweest. moet nu stoppen, maar voor de rest van de week heb k met 2 andere meiden besloten om saampjes in het hostel te blijven tot zondag en daarna met de bus richting brisbane te gaan:D:D!! daar willen we gaan werken tegen kost en inwoning! vlgnde keer meer!!
kuz, Anna

• 30 September 2008 - 05:57

Fokke:

Hé, ik zit hier op m'n werk en jij lekker daar! Net door de stromende regen in het donker gefietst...
    Ziet er mooi uit daar! Al veel gedaan en dat nog maar een paar dagen...!
    Veel plezier samen!

• 30 September 2008 - 06:02

Susanna:

Wat vervelend dat je je niet lekker voelde... Je wilt natuurlijk niks missen!
    Dus toch nog een beetje werken? Maar dan leer je de mensen daar ook goed kennen.

Liefs Suus

• 30 September 2008 - 06:49

Nelleke:

Wat een verhalen, leuk hoor! Minder dat je je niet lekker voelde. Mooie foto's mooi uitzicht!! Veel plezier daar!

Groetjes xxx Nelleke

• 30 September 2008 - 07:01

Rob Die Ene:

Klinkt allemaal weer gezellig! Hier is het vandaag kil, koud en nat :s Geniet er dus van want ik ken mensen (1 in het bizonder) die graag met je ruilt :)
    x

• 30 September 2008 - 07:22

Eline:

lieverd!!!!

Al heel de tijd zit ik jou berichtjes te sturen! en op de één of andere manier lukt het niet! Wat ziet het er allemaal geweldig uit! Leuk om je verhaaltjes te lezen enne.. de foto'tjes te zien! :) YEEEEH! Love you, have fun! xx

• 30 September 2008 - 10:14

Wiets:

Niet mis met kangeroes :)

• 30 September 2008 - 10:16

Wiets:

Zie bovenstaand bericht:
    Riet R=N + s ipv Niet

• 30 September 2008 - 11:49

Alice:

Wat een leuke foto's! Wel balen dat je wat ziekjes was, maar dan heb je dat maar weer gehad..;) Wauw, werken, goede plannen allemaal!!

Enjoy!

Dikke kus!!

• 30 September 2008 - 13:33

Gilbert:

Jetlag even wat erger dan Canada? ;)

Succes met werken!
    xx

• 30 September 2008 - 13:43

Leendert:

Heey leuk weer je verhaaltje en de foto's :P Bij jou is alweer bijna woensdag.
    Werkse en veel plezier met al dat bier, lekker hoor ;)

Groetjes Leentje X

• 30 September 2008 - 14:38

Mamma:

Hoi Anna,je telefoontje gemist zondag,maar leuk om weer wat te horen!Wel relaxt lijkt me om nog

e
    ven in S. te blijven!Dag!

• 30 September 2008 - 16:33

Annemarie En Onno:

Wat supergaaf allemaal zeg...! Geniet er heel erg van, veel plezier nog! Zou stiekem wel even bij je willen zijn... :-)

Groetjes,
    Annemarie

• 30 September 2008 - 17:19

Matthijs En Pieta:

He Annamarie,
    Eindelijk in Australie. Wat is het ver. Gelukkig ben je weer beter kun je genieten van het land. Zijn het wilde kangeroes op de foto?

Heel veel plezier. Geniet van het mooie land. Pas goed op jezelf!

Groetjes Matthijs en Pieta

• 01 Oktober 2008 - 09:13

Enneken:

Hey Anna!
    Leuk om je verhalen te lezen! Mooie foto's ook. Heb je extra fotoruimte aangeschaft?
    Hier gaat alles goed, behalve dat er al twee dagen heel veel regen valt. Aan jou kleding te zien heb jij een ander temperatuurtje!
    Nou blijf er lekker van genieten, dan doen wij dat van je verhalen!
    Liefs, Enneken

• 02 Oktober 2008 - 17:53

Nienke:

hey anna, leuk om al je verhalen te lezen. klinkt en ziet er allemaal erg goed uit. een hele fijne reis
    groetjes nienke

• 02 Oktober 2008 - 19:43

Fin:

Hey Meis,

Best raar dat jij daar helemaal in het lekkere, warme australie vertoeft! En wij hier allemaal natregenen... Maar moet jij niet aan denken! Gewoon lekker genieten en ons jaloers blijven maken! :D

Liefs

• 04 Oktober 2008 - 12:16

Enneken:

Ha Anna!
    Heel veel plezier als morgen het echte backpacken gaat beginnen!
    Liefs van ons (4 :-))