Op naar Brisbane! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu Op naar Brisbane! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

Op naar Brisbane!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

05 Oktober 2008 | Australië, Sydney

Hey hey!
Zo ik heb echt het idee dat ik hier al een maand ben of zo, heel raar, weet ook niet of dat een goed of slecht teken is maar ja:)!!
Afgelopen woensdag hadden we eindfeest van onze organisatie.. T had heel gezellig kunnen worden als ze het niet s middags hadden gehouden en iedereen de vorige avond flink was wezen stappen... dus ja dat was eigenlijk btje een domper. wat wel leuk was was dat er een auto werd verloot onder ons die je gewoon mocht houden of verkopen of wat dan ook! dus dat was wel ff spannens, maar ja niet gewonnen natuurlijk....:s!!
En vanaf toen stonden we er dus alleen voor... dus donderdag voor het eerst lkkr uitgeslapen (nou ja poging tot gedaan, want mij lukt t nog niet erg hier:s)!! en daarna btje in het park gezeten en door Sydney gelopen! Vrijdag lkkr naar het strand geweest op bondi beach, t was echt heerlijk weer, maar s avonds werd het wel heel benauwd en ja hoor: onweren s nachts!! dus de laatste paar dagen is het ook flink afgekoeld dat is wel btje jammer (rond de 18 graden)! verder heb k het nog super naar mn zin. Vandaag zijn we naar het wildlifepark geweest, was wel leuk koala's, slangen en de gevaarlijkste spinnen gezien:)!!

Morgen begint mijn 5-daagse surftour naar Byron bay. we hebben alles wat veranderd, want Denise en Anouk (de andere 2 meiden) wilden graag naar cairns vliegen en vandaaruit met de bus naar beneden, terwijl ik toch graag andersom wilde. dus nu ga k met een paar anderen van de groep een 5-daagse surftour doen en dan zie ik wel weer verder... No worries mate:D!! Verder kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het hier tot nog toe helemaal super vind!! Dus sorry voor de mensen die mij natuurlijk heel erg missen, maar voorlopig kom ik nog niet thuis;)!!

Ik was nog vergeten bij mn berichtje mn australische nummer neer te zetten! dus bij deze: 0061416813303

Kuz, Anna

• 05 Oktober 2008 - 11:37

Danny:

Bah spinnen :

• 05 Oktober 2008 - 12:09

Ww:

Ok, thanks voor de mededeling :)

• 05 Oktober 2008 - 13:49

Papa:

zo toerist,
    maar lekker genieten daar in het mooie austr. dus nu gaat het echt beginnen en ben je echte backpacker. zo op de foto's te zien lukt het je aardig. fijn om foto's te bekijken. weten we wat je allemaal uitspookt.hier alles oke. kuz

• 05 Oktober 2008 - 17:46

Mamma:

Net terug van een weekendje'stappen'....nee,hoor,gezellig gekletst met je tantes en oom,dia's gekeken van o.a. jouw babytijd en in de stróóómende regen gewandeld!Nu weer lekker 'hoog en droog'thuis en genieten van je verhaal en ( enge) foto's! Goede reis!!!

• 06 Oktober 2008 - 12:32

Alice:

Hey lieverd!

Zo dat klinkt allemaal erg goed, je australische nr gehad hoor, bericht volgt nog.. :P

Have fun!

kus

• 06 Oktober 2008 - 16:36

Hiske:

Mijn eerste tandje is er door!!! Bijna nog niet zichtbaar, maar wel voelbaar!
    Kusje

• 06 Oktober 2008 - 17:06

Wiets:

Wauw Hiske kan typen! Moet je nagaan wat je allemaal mist An!

• 07 Oktober 2008 - 09:27

Twan:

Leuk man, krijg wel een beetje rare ideen op de kikker, onder de kankoeroe. Ach ja als je het maar veilig doet.;)

• 09 Oktober 2008 - 12:11

Laura L:

Hoi meisje ver weg,
    geweldig dat je helemaal daar zit! Het is leuk om op deze manier te volgen wat je allemaal beleefd.
    Kreeg de groetjes van je vlak voordat je wegging via Nico. Dank je! Bij deze de hartelijke groeten terug ;)

Liefs Laura.

• 10 Oktober 2008 - 23:03

Stefan & Gerjan:

Heej Annemarie

Hoe gaat het er mee.. Zag dat je dus na Brisbane ging. Leuk zeg daar zijn we onze reis begonnen. We zijn 1 dag in brisbane geweest en toen door gegaan na Surfers Paradise. Daar hebben we 2 dagen gezeten. Genoten van het weer en onze reis van de komende weken uitgestipeld.

We hebben een buskaart gekocht gekocht waarmee we tussen brisbane en cairns kunnen reiznen en uitstappen waar we willen. Op dit moment zijn we in Hervey Bay. Morgen zijn we van plan om naar Friser Island te gaan voor 2 of 3 dagen. Wat zijn jou plannen de komende dagen/weken?

We horen snel van je:)!

Stefan en Gerjan