Tja... surfen, wat moetje dr van zeggen;)! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu Tja... surfen, wat moetje dr van zeggen;)! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

Tja... surfen, wat moetje dr van zeggen;)!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

11 Oktober 2008 | Australië, Byron Bay

Hoi, hoi!

Ja ja alweer een berichtje van mij:D! Je maakt hier ook zoveel mee dat k elke dag wel een verhaal kan typen;)!! Maar goed, maandag dus weggegaan met de surftrip.om 3 uur mn backpack natuurlijk nog ingepakt en we moesten al om 6 uur s ochtends weg dus t begon al goed. Toen hebben we zon 6 uur lang in de bus gezeten, want we moesten naar zon campus waar we de eerste 2 nachten zouden verblijven. Daar aangekomen, hebben we s middags onze eerste surfles in de regen gehad...:) t is hier helemaal niet zo koud dus op zich was die regen niet zo erg, maar was wel grappig! Daarna gegeten en s avonds hadden we vlakbij de campus een kampvuur met muziek en alles! dus ja dat wordt dan wel feest:D! we hadden duitsers, denen en zwedsers in de surfgroep en erg veel nederlanders:)! De vlgnde ochtend wordt je dan rond 8 uur gewekt waarna je eerst gaat ontbijten en dan gelijk weer surfen. daarna hadden we een soort van siesta en aan het eind van de middag ga je dan weer surfen. Daar zijn we 2 dagen gebleven en toen zijn we woensdag naar een andere camping gegaan, waar ook gewoon andere mensen konden kamperen en alles. Ook hier was het elke avond feest en zelfs zo erg dat we (de nederlanders) bijna van de camping zijn afgeschopt omdat we s nachts te veel lawaai maakten en onze kamer helemaal vol lag met nootjes (hoe dat komt, ook geen idee..)! Het surfen op zich ging op zich wel goed, maar ja mensen die mij kennen weten dat k niet hou van alk te veel gedoe en tja wat dat betreft was het wel zwaar. Elke keer je surfplank trg het water inbrengen en dan 2 sec. lol op de golven waarna je weer een kwartier moet wachten is gewoon niet echt iets voor mij:)! mar je merkte wel dat t elke dag beter ging sowieso! Gister dus helemaal kapot en heb k de hele busreis (3,5 uur) heerlijk geslapen. Nu dus in Byron bay en het leuke is dat hier allemaal mensen zijn van onze Jumbogroep, die allemaal op een andere manier hierheen zijn gereisd! dus gister ff een reunietje gehad:D!
Zoals je dus merkt heb k het op dit moment echt super naar mn zin, en nu maar hopen dat dit de rest van de reis zo blijft:)!

Ik heb hier een hostel voor een week geboekt, omdat k gewoon ff wil relaxen en je zit hier gelijk bij het strand dus het is super (als het niet regent zoals vandaag:))! Daarna ga k dan toch echt naar Brisbane met nog steeds het oog op een baantje op de boerderie!!

Ik heb bij mn vorige berichtje nog mijn Australische nummer neergezet voor als je me graag snel wil kunnen bereiken:D:D!

Oh ja in Sydney hadden we nog het hoofd kaalgeschoren van een jongen (Wijnand) die geen zin meer had om elke dag gel in zn haren te doen, mss moet k maar kapster worden;)!
En ehum... foto's zeggen meer dan duizend woorden.....

• 11 Oktober 2008 - 06:35

Papa:

zo toerist, fijn om te lezen dat je nog geniet van het mooi austr. leuk om je foto's te zien met al je vrienden daar. groet.

• 11 Oktober 2008 - 06:47

Alice:

Hey tut!

Whahaha, wat een leuke foto's, ik denk dat je de ambities om kapper te worden nu echt waar kan maken ;)! Klinkt goed allemaal, terwijl wij hier zitten in een regenachtig NL. Geniet van je weekje relaxen! :D

XX

• 11 Oktober 2008 - 11:40

Danny:

Coole pics :P

• 11 Oktober 2008 - 17:33

Tim:

Heey anna, zo te horen zit de stemming er goed in daar. Goed bezig!! Geniet van je weekje aan het strand. Veel plezier! Kuz Tim

• 11 Oktober 2008 - 18:13

Leendert:

Heey echt vette foto's, er word daar dus ook lekker heineken gedronken :P lekker hoor

• 12 Oktober 2008 - 08:36

Enneken:

Stoer hoor op die surfplank!
    Volgens mij vermaak je je prima daar!

Liefs, Enneken

• 12 Oktober 2008 - 11:24

Hiske:

Mijn tweede tandje is er ook hoor! Mis je mij al ;)

• 12 Oktober 2008 - 11:24

Fin:

Vet cool dat je nu kan surfen!!! :D Zo doe je allemaal dingen die je in Nederland eigenlijk nooit zou doen! Super gaaf! xx

• 12 Oktober 2008 - 14:45

Martthijs:

Nou, nou je geniet wel. Wel (te) veel alcohol zo aan de foto's te zien. Is het surfen nog vol te houden tesamen met de dagelijks feesten? Bijzonder dat je ín dat wildlifepark zo dicht bij een slang kon komen. Die koalabeertjes zijn ook schattig he.

Geniet ervan en let goed op jezelf.

Groetjes Matthijs

• 13 Oktober 2008 - 22:23

Maaike:

Leuk zo'n surfpakje...
    Wat heb je trouwens met je haar gedaan? Er een stuk bijaan geknipt... X

• 14 Oktober 2008 - 04:36

Denise:

Stoere surfster!

• 16 Oktober 2008 - 15:27

Enneken:

Leuk om je vanmorgen even gesproken te hebben! Nog een gezellige avond gehad?
    Wanneer ga je nu eigenlijk door richting Brisbane? Komend weekend? Lekker werken op de boerderie!!

Liefs, Enneken