2 daagjes van huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu 2 daagjes van huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annamarie Woudstra - WaarBenJij.nu

2 daagjes van huis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annamarie

26 September 2008 | Thailand, Bangkok

Goeiemorgen!! of tenminste, bij jou is het morgen, bij mij het begin van de middag:D! Op dit moment ben ik aan het wachten op het vliegtuig richting Tapei waar we gaan overstappen op het vliegtuig naar onze eindbestemming: SYDNEY!!! Joehoeeee:D:D!!!
Ik heb niet zo lang de tijd om een berichtje te schrijven, maar vond t toch leuk om even wat van me te laten horen, in de hoop dat jij dat ook vind natuurlijk;)!!

De vlucht naar Bankok was vermoeiend maar heel gezellie, veel gekletst gegeten en gekaart!! nog n btje proberen te slapen, maar ja je zit met je hoofd zo vol van alles dat dat bijna niet lukt:). In Bankok aangekomen hebben we gelijk een citytour gekregen en zijn naar het hotel gebracht.. ja je leest het goed HOTEL i.p.v HOSTEL!! een heerlijk 4 sterrenhotel met een superkamer voor 2 personen, badkamer met bad en natuurlijk een heerlijk zwembad.... Dus gister overdag eerst heerlijk btje geslapen en aan t zwembad gelegen. rond 18.00 uur zijn we de stad in gegaan en hebben heerlijk (goedkoop) gegeten en door de straatjes gewandeld, later zijn we bij een soort van kapper naar binnen gegaan en een half uur bodymassage gehad voor 2 euro:P! ik zeg: wat wil je nog meer!!! we zijn rond 11 uur weer naar huisgegaan, want waren allemaal nogal moe vande lange dag. vanochtend weer vroeg op, want ik ben weer de stad in gegaan, maar wat ik toen heb gedaan dat zal je nog wel zien.....;)!! alles gaat dus zon btje zn gangetje. de groep is echt hartstikke gezellie, de ene keer praat je daarmee en dan weer met die en zo leer je elkaar allemaal btje kennen. ik trek nu met 3 andere meiden btje op, dat is wel heel gezellie. maar ja morgen in Sydney kan het weer anders zijn:)!! Nou dit was dan het allereerste verhaaltje van de verdwaalde toerist... vlgnde keer volgen er foto's!

Kuz Anna

• 26 September 2008 - 06:01

Rene:

Chill!

Ben benieuwd naar je andere verhaaltjes :)

• 26 September 2008 - 06:13

Nelleke:

Wooow klinkt goed man, toppie! Is echt goedkoop 2 euro voor een massage.

Veel plezier nog en suc6!

• 26 September 2008 - 06:51

Fokke:

Hé, leuk bericht! Hier ook alles OK
    Hiske kan vanuit ligstand nu zelf gaan zitten!
    Liefs van je ons!

• 26 September 2008 - 06:55

Twan:

Ben jaloers!

• 26 September 2008 - 07:15

Onno:

He Annamrie,
    Klinkt leuk allemaal. Veel plezier!
    Groeten, Onno

• 26 September 2008 - 07:20

Hans Smit:

Leuk om je verslag te lezen. Het is dus nu echt begonnen!!!
    Geniet ervan en verzamel veel verhalen!!!
    Liefs, Hans

• 26 September 2008 - 07:22

Nicolò:

eheh wat cool! Heel veel succes! Ciaoooo ;P

• 26 September 2008 - 10:02

Stephan:

Hey schaapje. Heeel veeel plezier gewenst de komende tijd. ga er van genieten!!!

Tot snel. Ossie

• 26 September 2008 - 10:11

Papa:

dag vlieg
    hartstikke lief om al wat van je te horen en dat je nu al veel beleefd hebt, veel ziet en ook geniet van al het nieuwe.
    groet papa

• 26 September 2008 - 10:12

Ww:

Joehoe! Je leeft nog! Dus jij bent alweer van warm weer aan het genieten :D En wij maar depressief worden van de aankomende winter brr..

• 26 September 2008 - 10:40

Christa:

zeg anna, jij hebt helemaal geen tijd voor je ds.....
    veel plezier en ben benieuwd naar je ontdekkingen. gr christa

• 26 September 2008 - 13:08

Annemarie:

al veel reakties,jee. we hebben je de lucht in zien gaan he!!
    je bent gelijk in de stemming he! heeeerlijk om te lezen. liefs Annemarie.

• 26 September 2008 - 13:15

Susanna:

Geniet ervan... ben ook benieuwd naar foto's!!!

liefs

• 26 September 2008 - 14:51

Enneken:

Hey Anna!

Wat heb je voor spannends gedaan in de stad? Heb je je haar een metamorfose gegeven? Tot wanneer moeten we op de ontknoping wachten??????
    Maar heel leuk om al wat te lezen! Ik kijk uit naar je volgende verhaal!

Liefs, Enneken

• 26 September 2008 - 15:57

Mamma:

Na een dagje slapen(ik heb nachtdienst) en een kraambezoekje bij collega hier in de Erven lees ik je bericht!! Heerlijk om al wat te horen!! Groetjes!!!

• 26 September 2008 - 20:47

Leendert:

Heey echt kicke je eerste verhaal :D
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Have Fun !

Groetjes X

• 27 September 2008 - 01:12

Gilbert:

vorige bericht is blijkbaar niet doorgekomen, maar leuk om wat van je te horen!

Mooi dat je het leuk hebt met de groep daar!
    Is m'n sms nog aangekomen?

x Gilbert

• 27 September 2008 - 18:44

Anny:

Hallo Annemarie,

Heel leuk om je belevenissen via internet te lezen !
    Een goede reis verder en geniet! (en niet met mate!)

• 27 September 2008 - 18:46

Greetje En Jan:

GEweldig om een wereldreis te beginnen in een 5 sterrenhotel. Straks backpacken met een tandenborstel, niet? Vandaag nog een aussie ontmoet, al 15 jr in Ned en niet eenmaal teruggeweest. Blijkbaar bevoiel het hem hier wel.
    Is het lekker warm daar? Je zul Nederland/ons (nog)wel niet missen, al die nieuwe indrukken gaan voor, lijkt me.
    Weet je dat je moeder staks onbereikbaar is? Server is failliet - een friese server waar je vasder wel vertrouwen in had. Nou, bereikbaarheid, ze gaan nu naar Telford.
    doei,greetje

• 28 September 2008 - 13:50

Alice:

Hey meis! Goed bezig daar, inmiddels ben je waars in Australie dus ik wacht met smart op de volgende verhalen ;) HI!

Dikke kus!

• 29 September 2008 - 10:00

Wietske & Aapje:

leuke foto's! En wat heb je ineens lang haar!

• 29 September 2008 - 10:34

Ww:

Ik had je smsje te laat gelezen :(

• 02 Oktober 2008 - 22:29

Tobias :

ben echt jarloers ik wil ook weer!!!!
    geniet er van, van elke minuut dat je er bent en van alles wat je doet anders krijg je thuis spijt. dikke zoen ook van eva natuurlijk